Integracja sensoryczna (SI), proces organizacji wrażeń wzrokowych, słuchowych, dotykowych, pochodzących z ruchu i grawitacji, węchowych i smakowych, pozwalający prawidłowo odbierać i interpretować bodźce zmysłowe, umożliwiający dziecku reagowanie adekwatne do sytuacji (odpowiedź ruchowa i myślowa).
Zaburzenia SI mają wpływ na uczenie się, zachowanie i rozwój dziecka.
Problemy nie znikną same, a z czasem mogą się nasilić albo przyjąć inną formę.
Większość zaburzeń może wyeliminować lub zminimalizować dobrze prowadzona terapia, dlatego ważne jest wczesne rozpoznanie problemu, co gwarantuje wiedza i umiejętności Terapeuty.
____________________________________________________________________________________________________________________________
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2021/05/i14-210x300.jpg)
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2021/05/i12-224x300.jpg)
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2021/05/i11-224x300.jpg)
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2021/05/i10-224x300.jpg)
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2021/05/i9-224x300.jpg)
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2021/05/i8-224x300.jpg)
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2021/05/i7-224x300.jpg)
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2021/05/i6-224x300.jpg)
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2021/05/i5-228x300.jpg)
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2021/05/i4-224x300.jpg)
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2021/05/i3-224x300.jpg)
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2021/05/i2-224x300.jpg)
![](https://czarodziejskimlynek.pl/wp-content/uploads/2020/11/Screenshot-from-2020-11-13-16-27-29-2.jpg)
Zajęcia finansowane są ze środków pozyskanych z Projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich pn. „Czarodziejski Młynek – Nasza Przystań”. Celem głównym projektu jest wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej, wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.