-
Nasz Zespół to ludzie z pasją, nauczyciele, instruktorzy, terapeuci, godni zaufania specjaliści, świadomi swojej roli, doskonale przygotowani merytorycznie i praktycznie do pracy z dziećmi – poznajmy się.
-
- założycielka przedszkola
- dr pedagogiki, oligofrenopedagog, psycholog, logopeda, terapeuta integracji sensorycznej II stopnia, dogoterapeuta, ukończyła liczne kursy w zakresie terapii behawioralnej, komunikacji alternatywnej, terapii osób z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwojowymi, autorka artykułów i współautorka książek dotyczących problematyki osób niepełnosprawnych, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ignatianum w Krakowie, mama dwóch synów
-
- założycielka przedszkola
- nauczyciel dyplomowany, mgr pedagogiki, specjalność edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną, instruktor rytmiki, posiada uprawnienia do edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, wyróżniona nagrodą Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty za pracę na rzecz dzieci, mama trójki dzieci
-
nauczyciel wiodący w naszej najmłodszej grupie – ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach w zakresie Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną, posiada uprawnienia do pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami, uczestniczy w kursach i szkoleniach ważnych dla Jej pracy – ostatnie: Metoda aktywnego słuchania muzyki wg Batii Strauss, Klanza, Odimienna metoda nauki czytania autorstwa dr Ireny Majchrzak, stopień zawodowy- nauczyciel kontraktowy
-
Nauczyciel wiodący naszych zerówkowiczów, magister edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, stale podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w warsztatach i kursach – ostatnie z nich to: Warsztat pracy terapeuty AAC, Kreatywna matematyka dla najmłodszych, Nauka pisania i czytania inspirowana metodą Montessori, stopień zawodowy- nauczyciel kontraktowy. Szkolenia: – “Nazywanie świata” – odimienna metodą nauki czytania autorstwa Ireny Majchrzak – “Jak pracować z trudnymi zachowaniami u osób z autyzmem(ASD)?” – “Ważniejsze wskazówki metodyczne i organizacyjne w realizacji zajęć z edukacji matematycznej dzieci wg. Gruszczyk-Kolczyńskiej i Zielińskiej” – Sensoryka w pracy z dzieckiem – Instruktor Rytmiki – Aktywne słuchanie muzyki metodą Batii Strauss cz. I i II.
-
nauczyciel terapeuta, stopień zawodowy- nauczyciel kontraktowy, posiada kwalifikacje w zakresie pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, pedagogiki specjalnej, pedagogiki osób z niepełnosprawnościami oraz resocjalizacji, a także liczne kursy i szkolenia poszerzające podstawowe kwalifikacje, między innymi Trening Umiejętności Społecznych, pracuje w naszej grupie terapeutycznej
-
nauczyciel oligofrenopedagog, posiada kwalifikacje z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, pracy socjalnej oraz do pracy z osobami z niepełnosprawnościami, a także szklenia podnoszące kwalifikacje podstawowe, w naszym przedszkolu współorganizuje edukację i integrację dzieci wymagających wsparcia
-
Pani Ania kilkanaście lat mieszkała i pracowała w Wielkiej Brytanii, dołączyła do naszego zespołu jako nauczyciel języka angielskiego, posiada praktyczną i teoretyczną wiedzę językową potwierdzoną międzynarodowym certyfikatem B2 oraz certyfikatem NVQ zdobytym w Anglii, uczy nasze przedszkolaki posługiwania się językiem angielskim w naturalnych sytuacjach życia codziennego
-
Pani Agata ma uprawnienia opiekunki dziecięcej i żłobkowej, najwięcej czasu spędza z maluszkami – przywita uśmiechem, potowarzyszy w zabawie, czasem przytuli, czasem pomoże z ubraniem po spacerze, czy po gimnastyce, a najważniejsze, że zawsze z nami jest, prywatnie jest mamą piątki dzieci
-
Pani Kasia kocha gotowanie, a że to pewna wiadomość najlepiej zapytać dzieci – nasze przedszkole pełne jest zapachów i smaków domowej kuchni, a dzieciaki lubią do niej zaglądać – bo gdzie, jak nie u Kasi, po szóstej rano znajdzie się ciepła herbatka i kanapka dla maluszka, który nic a nic nie chciał zjeść zaraz po przebudzeniu
-
nauczyciel wiodący, ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika opiekuńczo – wychowawcza oraz studia podyplomowe z zakresu zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, pracuje z grupą dzieci 4, 5 letnich, stopień zawodowy- nauczyciel kontraktowy
-
nauczyciel wiodący, ukończyła studia podyplomowe na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna, studia wyższe na kierunku pedagogika, studia drugiego stopnia na kierunku interwencja kryzysowa i wspomaganie rodziny, w dyscyplinie – pedagogika, uczestniczy w licznych kursach, szkoleniach i warsztatach, między innymi: Jak pracować z trudnymi zachowaniami u osób z autyzmem, Edumuzowe inspiracje muzyczno – ruchowe, Jak pracować z uczniem z afazją
-
logopeda, ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika, specjalność psychopedagogika opiekuńczo – terapeutyczna oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii, szkolenie AAC w zakresie komunikacji alternatywnej, III modułowy kurs – terapia behawioralna, studia podyplomowe na kierunku specjalna- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualna (oligofrnopedagogika), AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna- jak zacząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub dorosłą osobą z autyzmem, stopień I i II, Jak pracować z osobami z autyzmem według metody Teach?, .Jak pracować z trudnymi zachowaniami u osób z autyzmem (ASD)
-
terapeuta integracji sensorycznej, ukończyła studia magisterskie w 1999 roku na kierunku filologia, studia podyplomowe z zakresu edukacji i rewalidacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej, ma uprawnienia do prowadzenia zajęć z kinezjologii edukacyjnej, arteterapii, stopień zawodowy – nauczyciel mianowany
-
Nauczyciel terapeuta, terapeuta SI, terapeuta ręki, pedagog specjalny, magister pedagogiki – specjalność pedagogika terapeutyczna z rehabilitacją. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna, Integracja sensoryczna, Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika), Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera. Ukończone kursy: PECS – poziom 1, Terapia ręki 1 i 2 stopnia – Diagnoza, terapia, warsztat, Terapia ręki w teorii Integracji Sensorycznej, Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w oparciu o PTR, Terapia Behawioralna w teorii i praktyce – lll modułowy kurs bazowy, AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci i uczniów o złożonych potrzebach w komunikowaniu się, Metoda Ruchu Rozwijajacego wg. Weroniki Sherborne – poziom 1 i 2. Stopień zawodowy – nauczyciel kontraktowy.
-
Nauczyciel wiodący, absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz pedagogika społeczno-opiekuńcza z pedagogiką szkolną. Ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną I stopnia w Końskich. Kocha muzykę i wszystko co z nią związane, więc w jej sali muzyka zawsze obecna. Stopień zawodowy- nauczyciel kontraktowy. Ukończone szkolenia: Nazywanie świata – odimienna metoda nauki czytania – autorstwa Ireny Majchrzak, Poczuj z nami rytm w aktywnych zabawach muzyczno-ruchowych, Maria Zofia Tomaszewska oraz Barbara Gałyga, Warsztat pracy terapeuty AAC, Kurs terapii z wykorzystaniem narzędzia Muscion, Sensoryka w pracy z dzieckiem – zabawy na osiem zmysłów a także w ostatnim czasie kurs instruktora rytmiki.
-
nauczyciel mianowany, terapeuta, magister pedagogiki, ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej – pedagogika specjalna, surdopedagogika, pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną oraz studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju, edukacji dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera, stale podnosi swoje kwalifikacje – ostatnio ukończone kursy: Kurs bazowy do szkolenia Terapia Behawioralna, Warsztat pracy terapeuty AAC, a w naszym przedszkolu pracuje z grupą starszaków, współorganizując pobyt i edukację dzieci wymagających wsparcia
-
nauczyciel kontraktowy, uzyskała tytuł magistra na kierunku pedagogika w Staropolskiej Szkole Wyższej, ukończyła studia podyplomowe z zakresu edukacji i i rewalidacji osób z autyzmem i zespołem Aspergera, studia podyplomowe z zakresu terapii i rewalidacji osób niepełnosprawnych oraz studia podyplomowe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, w naszym przedszkolu Pani Edyta jest nauczycielem wiodącym w grupie terapeutycznej
-
Pani Magda jest magistrem rachunkowości, studia ukończyła w 2013 roku na kierunku Ekonomia – specjalność rachunkowość – Wyższa Szkoła Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych w Kielcach, w Młynku dba o nasze biurowe, ważne sprawy, a prywatnie, jak zdradziła nam Nadusia – jest Najlepszą Ciocią na Świecie!
-
Nauczyciel wspomagający w zerówce. Pani Aneta w 2002 ukończyła studia zawodowe na kierunku pedagogika socjalna, w 2004 roku ukończyła Akademię Świętokrzyską, uzyskując tytuł magistra pedagogiki, posiada kwalifikacje do pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami, jest oligofrenopedagogiem, ukończyła studia podyplomowe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną.
-
Nauczyciel wiodący. Ukończyła pedagogikę w specjalności resocjalizacja, studia podyplomowe z zakresu edukacja elementarna- wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna, studia podyplomowe z zakresu: pedagogika specjalna – edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Certyfikaty: ,,Autyzm i Zespół Aspergera – strategie pomocowe w szkole i przedszkolu”; Terapia zajęciowa”; Certyfikat VCC potwierdzający kwalifikacje zawodowe jako ,,Organizator ruchu turystycznego”, „Sensoryka w pracy z dzieckiem – zabawy na 8 zmysłów”; ,,Instruktor rytmiki”.
-
logopeda, ukończyła studia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna oraz liczne szkolenia, min: „Echolalia – Czy można z niej skorzystać?” „Opóźniony Rozwój Mowy” „Kreatywne postępowanie logopedyczne” – szkolenie połączone z warsztatami, „Jak pracować z osobami z autyzmem według modelu TEACCH?” „Jak pracować z trudnymi zachowaniami u osób z ASD?” „Warsztat pracy terapeuty AAC” „Terapeuta Metody Tomatisa Poziom 1” „Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC)”. Przed podjęciem pracy w Młynku pracowała w Poradni Psychologicznej w Warszawie, odbyła szereg praktyk, między innymi:
- Oddział Terapii i Rehabilitacji Neurologicznej w Szpitalu Grochowskim w Warszawie
- Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie-Jeziornie
- Klinika Otorynolaryngologii i Chirurgii Głowy i Szyi w Warszawie
- Dzienny Oddział Rehabilitacji Niemowląt w Szpitalu Klinicznym w Warszawie
w naszym przedszkolu zajmuje się terapią komunikacji i zaburzeń artykulacyjnych u dzieci
-
Nauczyciel wiodący w grupie terapeutycznej. Ukończyła studia pedagogiczne na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, mgr pedagogiki, specjalność zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną, studia podyplomowe – Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, kończy studia podyplomowe – Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną – oligofrenopedagogika, szkolenie AAC w zakresie komunikacji wspomagającej i alternatywnej, III modułowy kurs – terapia behawioralna, szkolenie Sensoryka w pracy z dzieckiem. Uczestniczy w licznych kursach, szkoleniach, webinarach i warsztatach przydatnych w pracy z dziećmi. Pracowała jako wychowawca i nauczyciel nauczania początkowego w szkole.
-
Pani Ania skończyła w Paryżu szkołę językową La CLEF, po powrocie do kraju ukończyła na Uniwersytecie Wrocławskim romanistykę, skończyła Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pracowała w Islandii w szkole podstawowej z polskimi dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a później w tamtejszym przedszkolu. Śpiewała i tańczyła w Reprezentacyjnym Dolnośląskim Zespole Pieśni i Tańca. Jest instruktorem rytmiki i rytmikoterapii. Ukończyła szkolenia: Sensoryka w pracy z dziećmi AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci i uczniów o złożonych potrzebach w komunikowaniu się Terapia behawioralna w teorii i w praktyce III modułowe szkolenie bazowe.
-
Pani Wiola ukończyła studia na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie na kierunku pedagogika przedszkola i edukacja wczesnoszkolna. Swoje doświadczenie zdobywała już podczas studiów pracując w żłobku, a następnie w przedszkolu. Szczególną uwagę zwraca na holistyczny rozwój dziecka. Jest instruktorem rytmiki i rytmikoterapii, terapeutą zajęciowym. Ciocia zawsze przywita uśmiechem, tańcem i dobrą zabawą.
-
Nauczyciel języka angielskiego, magister filologii angielskiej, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe Przygotowanie pedagogiczne oraz Wczesne nauczanie języka angielskiego. Pracowała jako lektor języka angielskiego w szkołach językowych. Stałe podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w warsztatach, kursach oraz webinariach – ostatnie z nich to: Sensoryka w pracy z dzieckiem – zabawy na osiem zmysłów, Instruktor Rytmiki, Aktywne słuchanie muzyki metodą Batii Strauss cz. I i II.
-