-
Obejrzyj zdjęcia z naszego archiwum
za nami drugi tydzień, kiedy musimy zostać w domach – trudny czas, ale nie całkiem bez siebie jesteśmy, bo my zostawiamy zadania, a Wy – pokazujecie nam, że Warto!
za nami drugi tydzień, kiedy musimy zostać w domach – trudny czas, ale nie całkiem bez siebie jesteśmy, bo my zostawiamy zadania, a Wy – pokazujecie nam, że Warto!Dagmara, Gosia i Kasia dziś czarują z kolorowych plam farby! jest ciekawie, bo dziś farba nie brudzi … no i jest zadanie – kolorowe farbkowe kleksy mają dostać duszę!
Dagmara, Gosia i Kasia dziś czarują z kolorowych plam farby! jest ciekawie, bo dziś farba nie brudzi … no i jest zadanie – kolorowe farbkowe kleksy mają dostać duszę!… bo kreatywnie spędzi czas, wyrazi plastycznie siebie, dotyka wilgotnej, miękkiej gliny, a to relaksuje, bo małe rączki stają się sprawniejsze, a co najważniejsze …
… bo kreatywnie spędzi czas, wyrazi plastycznie siebie, dotyka wilgotnej, miękkiej gliny, a to relaksuje, bo małe rączki stają się sprawniejsze, a co najważniejsze …odpowiedni poziom percepcji wzrokowej umożliwia dziecku między innymi naukę czytania, pisania, a ćwiczeń jest wiele: segregowanie, dobieranie, rysowanie...
odpowiedni poziom percepcji wzrokowej umożliwia dziecku między innymi naukę czytania, pisania, a ćwiczeń jest wiele: segregowanie, dobieranie, rysowanie...fragment z terapią ręki u zerówkowiczów... co to jest terapia ręki malucha? to usprawnienie motoryki, precyzyjnych ruchów rąk, dłoni i palców, ale to nie tylko ćwiczenie samej ręki – to ćwiczenie całego ciała!
fragment z terapią ręki u zerówkowiczów... co to jest terapia ręki malucha? to usprawnienie motoryki, precyzyjnych ruchów rąk, dłoni i palców, ale to nie tylko ćwiczenie samej ręki – to ćwiczenie całego ciała!terapia musi być przemyślana i zaplanowana, dobrana przez terapeutę indywidualnie dla każdego dziecka, zawsze poprzedzona diagnozą, pokazującą stopień trudności dziecka
terapia musi być przemyślana i zaplanowana, dobrana przez terapeutę indywidualnie dla każdego dziecka, zawsze poprzedzona diagnozą, pokazującą stopień trudności dzieckadla kogo ważna? dla dzieci, u których stwierdza się: -trudności manualne -trudności grafomotoryczne -obniżony poziom graficzny pisma -osłabione mechanizmy równoważne
dla kogo ważna? dla dzieci, u których stwierdza się: -trudności manualne -trudności grafomotoryczne -obniżony poziom graficzny pisma -osłabione mechanizmy równoważnedzieci sprawne i dzieci potrzebujące wsparcia – razem!nasze przedszkole od pierwszego dnia otwarte dla każdego malucha, bo integracja to szansa dla wszystkich
dzieci sprawne i dzieci potrzebujące wsparcia – razem!nasze przedszkole od pierwszego dnia otwarte dla każdego malucha, bo integracja to szansa dla wszystkichdla dzieci wymagających wsparcia to edukacja w przyjaznym środowisku i czas rówieśnikami, dla dzieci zdrowych – to samo, plus empatia, szacunek dla kogoś, komu trudniej i ogromna otwartość
dla dzieci wymagających wsparcia to edukacja w przyjaznym środowisku i czas rówieśnikami, dla dzieci zdrowych – to samo, plus empatia, szacunek dla kogoś, komu trudniej i ogromna otwartośćzabawy tematyczne to jedne z ważniejszych zabaw dziecięcych – dla mnie fajnie spędzony czas, bo czekam na moje spaghetti, a dla dzieci – nauka roli społecznej, reguł i zwyczajów
zabawy tematyczne to jedne z ważniejszych zabaw dziecięcych – dla mnie fajnie spędzony czas, bo czekam na moje spaghetti, a dla dzieci – nauka roli społecznej, reguł i zwyczajówzabawa klockami rozwija wyobraźnię, sprawność manualną, koordynację wzrokową i kreatywność, uczy... u nas o poranku klocki poszły w ruch, i... bardo dobrze!
zabawa klockami rozwija wyobraźnię, sprawność manualną, koordynację wzrokową i kreatywność, uczy... u nas o poranku klocki poszły w ruch, i... bardo dobrze!- Niech radością, tak jak śniegiem wspólne chwile czas oprószy! Tak, by się z dziecięcą radością w chwili tej zanurzyć!Niech radością, tak jak śniegiem wspólne chwile czas oprószy! Tak, by się z dziecięcą radością w chwili tej zanurzyć! Niech radością, tak jak śniegiem wspólne chwile czas oprószy! Tak, by się z dziecięcą radością w chwili tej zanurzyć!
liczone obiekty muszą być ułożone w szeregu lub w rzędzie ponieważ pomaga to uchwycić rytm liczenia i respektować regułę jeden do jednego, w miarę nabywania wprawy obiekty do policzenia mogą być zgrupowane / za E. Gruszczyk - Kolczyńska
liczone obiekty muszą być ułożone w szeregu lub w rzędzie ponieważ pomaga to uchwycić rytm liczenia i respektować regułę jeden do jednego, w miarę nabywania wprawy obiekty do policzenia mogą być zgrupowane / za E. Gruszczyk - Kolczyńskagimnastyka to podstawa i dla zdrowia, ważna sprawa, ręce w górę, potem w bok i do przodu wielki skok! a gdy zrobisz ukłon nisko, wiedz, że sukces jest już blisko!
gimnastyka to podstawa i dla zdrowia, ważna sprawa, ręce w górę, potem w bok i do przodu wielki skok! a gdy zrobisz ukłon nisko, wiedz, że sukces jest już blisko!sanie zajechały, choinka pięknie rozświetlona, ale gdzie nasz Mikołaj? … już ruszył w drogę, bo przecież w naszym mieście setki oczek wypatrują Gościa!
sanie zajechały, choinka pięknie rozświetlona, ale gdzie nasz Mikołaj? … już ruszył w drogę, bo przecież w naszym mieście setki oczek wypatrują Gościa!drogi Święty Mikołaju przybądź do nas, bo już czas. wszystkie dzieci Cię kochają aż serduszek bije las!tu w przedszkolu wielu dzieciom serca biją niby młot!
drogi Święty Mikołaju przybądź do nas, bo już czas. wszystkie dzieci Cię kochają aż serduszek bije las!tu w przedszkolu wielu dzieciom serca biją niby młot!masa do tworzenia prześlicznych dekoracji świątecznych, której nie trzeba wypiekać, jak masy solnej, a barwą i delikatnością przypomina prawdziwą porcelanę
masa do tworzenia prześlicznych dekoracji świątecznych, której nie trzeba wypiekać, jak masy solnej, a barwą i delikatnością przypomina prawdziwą porcelanękażdego dnia z radością patrzę na te nasze zuchy i bardzo cieszy ich uśmiech, przywiązanie i zrozumienie – uczymy się siebie stale, ale najważniejsze, że bardzo chcemy się poznać!
każdego dnia z radością patrzę na te nasze zuchy i bardzo cieszy ich uśmiech, przywiązanie i zrozumienie – uczymy się siebie stale, ale najważniejsze, że bardzo chcemy się poznać!gra planszowa - skupienie uwagi, koncentracja na zadaniu, percepcja wzrokowa i logiczne myślenie, różnicowanie kolorów, koordynacja, ale i lekcja, że trzeba przestrzegać reguły, poczekać na swoją kolejkę rzutu czy ruchu, co dla dziecka jest często największą trudnością
gra planszowa - skupienie uwagi, koncentracja na zadaniu, percepcja wzrokowa i logiczne myślenie, różnicowanie kolorów, koordynacja, ale i lekcja, że trzeba przestrzegać reguły, poczekać na swoją kolejkę rzutu czy ruchu, co dla dziecka jest często największą trudnościąi jeszcze coś – jesteśmy razem, a to buduje relacje, bo więź z dzieckiem trzeba budować, pielęgnować, a nic lepszym sprzymierzeńcem tu nie będzie, jak wspólny czas
i jeszcze coś – jesteśmy razem, a to buduje relacje, bo więź z dzieckiem trzeba budować, pielęgnować, a nic lepszym sprzymierzeńcem tu nie będzie, jak wspólny czasnp. spostrzeganie stałości długości „dróg” ułożonych z 10 patyczków w różny sposób – w formie prostej lub łamanej: dziecko będące na etapie myślenia przedoperacyjnego będzie konsekwentnie twierdzić, że droga z patyczków ułożona w linii prostej jest najdłuższa!
np. spostrzeganie stałości długości „dróg” ułożonych z 10 patyczków w różny sposób – w formie prostej lub łamanej: dziecko będące na etapie myślenia przedoperacyjnego będzie konsekwentnie twierdzić, że droga z patyczków ułożona w linii prostej jest najdłuższa!- a jak ciebie kto zapyta: kto ty taki, skąd ty rodem? mów, żeś z tego łanu żyta, żeś z tych łąk, co pachną miodema jak ciebie kto zapyta: kto ty taki, skąd ty rodem? mów, żeś z tego łanu żyta, żeś z tych łąk, co pachną miodem a jak ciebie kto zapyta: kto ty taki, skąd ty rodem? mów, żeś z tego łanu żyta, żeś z tych łąk, co pachną miodem