Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

Zespół

Zespół

Beata Nowak
Beata Nowak
psycholog
  • założycielka przedszkola
  • dr pedagogiki, oligofrenopedagog, psycholog, logopeda, terapeuta integracji sensorycznej II stopnia, dogoterapeuta, ukończyła liczne kursy w zakresie terapii behawioralnej, komunikacji alternatywnej, terapii osób z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwojowymi, autorka artykułów i współautorka książek dotyczących problematyki osób niepełnosprawnych, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ignatianum w Krakowie, mama dwóch
Marta Dworak
Marta Dworak
dyrektor
  • założycielka przedszkola
  • nauczyciel dyplomowany, mgr pedagogiki, specjalność edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną, instruktor rytmiki, posiada uprawnienia do edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, wyróżniona nagrodą Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty za pracę na rzecz dzieci, mama trójki dzieci
Joanna Sarleja
Joanna Sarleja
dogoterapeuta
  • magister resocjalizacji, oligofrenopedagog ze znajomością języka migowego, dogoterapeutka, instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością hipoterapia
Katarzyna Możdżeń
Katarzyna Możdżeń
nauczyciel wiodący

Nauczyciel wiodący w naszej najmłodszej grupie – ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach w zakresie Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną, posiada uprawnienia do pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami, uczestniczy w kursach i szkoleniach ważnych dla Jej pracy – ostatnie: Metoda aktywnego słuchania muzyki wg Batii Strauss, Klanza, Odimienna metoda nauki czytania autorstwa dr Ireny Majchrzak, stopień zawodowy- nauczyciel kontraktowy.

Dagmara Serafin - Berzyn
Dagmara Serafin - Berzyn
nauczyciel wiodący

Nauczyciel wiodący naszych zerówkowiczów, magister edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, stale podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w warsztatach i kursach – ostatnie z nich to: Warsztat pracy terapeuty AAC, Kreatywna matematyka dla najmłodszych,  Nauka pisania i czytania inspirowana metodą Montessori, stopień zawodowy- nauczyciel kontraktowy. Szkolenia: – “Nazywanie świata” – odimienna metodą nauki czytania autorstwa Ireny Majchrzak – “Jak pracować z trudnymi zachowaniami u osób z autyzmem(ASD)?” – “Ważniejsze wskazówki metodyczne i organizacyjne w realizacji zajęć z edukacji matematycznej dzieci wg. Gruszczyk-Kolczyńskiej i Zielińskiej” – Sensoryka w pracy z dzieckiem – Instruktor Rytmiki – Aktywne słuchanie muzyki metodą Batii Strauss cz. I i II.

Izabela Lisowska
Izabela Lisowska
nauczyciel oligofrenopedagog

Nauczyciel terapeuta, stopień zawodowy- nauczyciel kontraktowy, posiada kwalifikacje w zakresie pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, pedagogiki specjalnej, pedagogiki osób z niepełnosprawnościami oraz resocjalizacji, a także liczne kursy i szkolenia poszerzające podstawowe kwalifikacje, między innymi Trening Umiejętności Społecznych, pracuje w naszej grupie terapeutycznej

Justyna Staromłyńska
Justyna Staromłyńska
nauczyciel oligofrenopedagog

Nauczyciel  oligofrenopedagog, posiada kwalifikacje z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, pracy socjalnej oraz do pracy z osobami z niepełnosprawnościami, a także szklenia podnoszące kwalifikacje podstawowe, w naszym przedszkolu współorganizuje edukację i integrację dzieci wymagających wsparcia

Anna Kowalska
Anna Kowalska
nauczyciel - lektor

Pani Ania kilkanaście lat mieszkała i pracowała w Wielkiej Brytanii, dołączyła do naszego zespołu jako nauczyciel języka angielskiego, posiada praktyczną i teoretyczną wiedzę językową potwierdzoną międzynarodowym certyfikatem B2 oraz certyfikatem NVQ zdobytym w Anglii, uczy nasze przedszkolaki posługiwania się językiem angielskim w naturalnych sytuacjach życia codziennego.

Agata Próchnicka - Pękal
Agata Próchnicka - Pękal
opiekunka dziecięca

Pani Agata ma uprawnienia opiekunki dziecięcej i żłobkowej, najwięcej czasu spędza z maluszkami  – przywita uśmiechem, potowarzyszy w zabawie, czasem przytuli, czasem pomoże z ubraniem po spacerze, czy po gimnastyce, a najważniejsze, że zawsze z nami jest, prywatnie jest mamą piątki dzieci

Katarzyna Bartosińska
Katarzyna Bartosińska
dowodzi kuchnią

Pani Kasia kocha gotowanie, a że to pewna wiadomość najlepiej zapytać dzieci – nasze przedszkole pełne jest zapachów i smaków domowej kuchni, a dzieciaki lubią do niej zaglądać – bo gdzie, jak nie u Kasi, po szóstej rano znajdzie się ciepła herbatka i kanapka  dla maluszka, który nic a nic nie chciał zjeść zaraz po przebudzeniu

Justyna Cieślik
Justyna Cieślik
nauczyciel wiodący

Nauczyciel wiodący, ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika opiekuńczo – wychowawcza oraz studia podyplomowe z zakresu zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, pracuje z grupą dzieci 4, 5 letnich, stopień zawodowy- nauczyciel kontraktowy

Ewelina Kuleta
Ewelina Kuleta
nauczyciel wiodący

Nauczyciel wiodący, ukończyła studia podyplomowe na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna, studia wyższe na kierunku pedagogika, studia drugiego stopnia na kierunku interwencja kryzysowa i wspomaganie rodziny, w dyscyplinie – pedagogika, uczestniczy w licznych kursach, szkoleniach i warsztatach, między innymi: Jak pracować z trudnymi zachowaniami u osób z autyzmem, Edumuzowe inspiracje muzyczno – ruchowe, Jak pracować z uczniem z afazją

Martyna Soboń
Martyna Soboń

Logopeda, ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika, specjalność psychopedagogika opiekuńczo – terapeutyczna oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii, szkolenie AAC w zakresie komunikacji alternatywnej, III modułowy kurs  – terapia behawioralna, studia podyplomowe na kierunku specjalna- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualna (oligofrnopedagogika), AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna- jak zacząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub dorosłą osobą z autyzmem, stopień I i II, Jak pracować z osobami z autyzmem według metody Teach?, .Jak pracować z trudnymi zachowaniami u osób z autyzmem (ASD)

Monika Grobis
Monika Grobis
terapeuta SI, kinezjolog

Terapeuta integracji sensorycznej, ukończyła studia magisterskie w 1999 roku na kierunku filologia, studia podyplomowe z zakresu edukacji i rewalidacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej, ma uprawnienia do prowadzenia zajęć z kinezjologii edukacyjnej, arteterapii, stopień zawodowy – nauczyciel mianowany

Agnieszka Szustka - Marczak
Agnieszka Szustka - Marczak
nauczyciel terapeuta

Nauczyciel terapeuta, terapeuta SI, terapeuta ręki, pedagog specjalny, magister pedagogiki – specjalność pedagogika terapeutyczna z rehabilitacją. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna, Integracja sensoryczna, Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika), Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera. Ukończone kursy: PECS – poziom 1, Terapia ręki 1 i 2 stopnia – Diagnoza, terapia, warsztat, Terapia ręki w teorii Integracji Sensorycznej, Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w oparciu o PTR, Terapia Behawioralna w teorii i praktyce – lll modułowy kurs bazowy, AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci i uczniów o złożonych potrzebach w komunikowaniu się, Metoda Ruchu Rozwijajacego wg. Weroniki Sherborne – poziom 1 i 2. Stopień zawodowy – nauczyciel kontraktowy.

Sylwia Maleszak
Sylwia Maleszak
nauczyciel wiodący

Nauczyciel wiodący, absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz pedagogika społeczno-opiekuńcza z pedagogiką szkolną. Ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną I stopnia w Końskich. Kocha muzykę i wszystko co z nią związane, więc w jej sali muzyka zawsze obecna. Stopień zawodowy- nauczyciel kontraktowy. Ukończone szkolenia: Nazywanie świata – odimienna metoda nauki czytania – autorstwa Ireny Majchrzak, Poczuj z nami rytm w aktywnych zabawach muzyczno-ruchowych, Maria Zofia Tomaszewska oraz Barbara Gałyga, Warsztat pracy terapeuty AAC, Kurs terapii z wykorzystaniem narzędzia Muscion, Sensoryka w pracy z dzieckiem – zabawy na osiem zmysłów a także w ostatnim czasie kurs instruktora rytmiki.

Katarzyna Skrzypek
Katarzyna Skrzypek
pomoc nauczyciela

Pomoc nauczyciela, w Młynku współorganizuje opiekę i edukację dzieci w pełni sprawnych z dziećmi potrzebującymi wsparcia, pracuje w grupie dzieci najmłodszych. Kierowca naszego młynkowozu

Magdalena Domańska
Magdalena Domańska
nauczyciel wspomagający

Nauczyciel mianowany, terapeuta, magister pedagogiki, ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej – pedagogika specjalna, surdopedagogika, pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną oraz studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju, edukacji dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera, stale podnosi swoje kwalifikacje – ostatnio ukończone kursy: Kurs bazowy do szkolenia Terapia Behawioralna, Warsztat pracy terapeuty AAC, a w naszym przedszkolu pracuje z grupą starszaków,  współorganizując pobyt i edukację dzieci wymagających wsparcia

Edyta Gołacka
Edyta Gołacka
nauczyciel terapeuta

Nauczyciel kontraktowy, uzyskała tytuł magistra na kierunku pedagogika w Staropolskiej Szkole Wyższej, ukończyła studia podyplomowe z zakresu edukacji i i rewalidacji osób z autyzmem i zespołem Aspergera, studia podyplomowe z zakresu terapii i rewalidacji osób niepełnosprawnych oraz studia podyplomowe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, w naszym przedszkolu Pani Edyta jest nauczycielem wiodącym w grupie terapeutycznej

Magdalena Swat - Sekuła
Magdalena Swat - Sekuła
asystent

Pani Magda jest magistrem rachunkowości, studia ukończyła w 2013 roku na kierunku Ekonomia – specjalność rachunkowość – Wyższa Szkoła Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych w Kielcach, w Młynku dba o nasze biurowe, ważne sprawy, a prywatnie, jak zdradziła nam Nadusia – jest Najlepszą Ciocią na Świecie!

Aneta Czyżewska
Aneta Czyżewska
nauczyciel współorganizujący

Nauczyciel wspomagający w zerówce. Pani Aneta w 2002 ukończyła studia zawodowe na kierunku pedagogika socjalna, w 2004 roku ukończyła Akademię Świętokrzyską, uzyskując tytuł magistra pedagogiki, posiada kwalifikacje do pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami, jest oligofrenopedagogiem, ukończyła studia podyplomowe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną.

Karolina Tarasińska
Karolina Tarasińska
nauczyciel wiodący

Nauczyciel wiodący. Ukończyła pedagogikę w specjalności resocjalizacja, studia podyplomowe z zakresu edukacja elementarna- wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna, studia podyplomowe z zakresu: pedagogika specjalna – edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Certyfikaty: ,,Autyzm i Zespół Aspergera – strategie pomocowe w szkole i przedszkolu”; Terapia zajęciowa”; Certyfikat VCC potwierdzający kwalifikacje zawodowe jako ,,Organizator ruchu turystycznego”, „Sensoryka w pracy z dzieckiem – zabawy na 8 zmysłów”; ,,Instruktor rytmiki”.

Aneta Puchalska
Aneta Puchalska
logopeda ogólny i kliniczny

logopeda, ukończyła studia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna oraz liczne szkolenia, min: „Echolalia – Czy można z niej skorzystać?” „Opóźniony Rozwój Mowy” „Kreatywne postępowanie logopedyczne” – szkolenie połączone z warsztatami, „Jak pracować z osobami z autyzmem według modelu TEACCH?” „Jak pracować z trudnymi zachowaniami u osób z ASD?” „Warsztat pracy terapeuty AAC” „Terapeuta Metody Tomatisa Poziom 1” „Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC)”.  Przed podjęciem pracy w Młynku pracowała w Poradni Psychologicznej w Warszawie, odbyła szereg praktyk, między innymi:

  • Oddział Terapii i Rehabilitacji Neurologicznej w Szpitalu Grochowskim w Warszawie
  • Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie-Jeziornie
  • Klinika Otorynolaryngologii i Chirurgii Głowy i Szyi w Warszawie
  • Dzienny Oddział Rehabilitacji Niemowląt w Szpitalu Klinicznym w Warszawie

w naszym przedszkolu zajmuje się terapią komunikacji i zaburzeń artykulacyjnych u dzieci

Anna Dróżdż
Anna Dróżdż
nauczyciel wiodący

Nauczyciel wiodący w grupie terapeutycznej. Ukończyła studia pedagogiczne na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, mgr pedagogiki, specjalność zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną, studia podyplomowe – Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, kończy studia podyplomowe – Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną – oligofrenopedagogika, szkolenie AAC w zakresie komunikacji wspomagającej i alternatywnej, III modułowy kurs – terapia behawioralna, szkolenie Sensoryka w pracy z dzieckiem. Uczestniczy w licznych kursach, szkoleniach, webinarach i warsztatach przydatnych w pracy z dziećmi. Pracowała jako wychowawca i nauczyciel nauczania początkowego w szkole.

Anna Cholewińska
Anna Cholewińska

Pani Ania skończyła w Paryżu szkołę językową La CLEF, po powrocie do kraju ukończyła na Uniwersytecie Wrocławskim romanistykę, skończyła Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pracowała w Islandii w szkole podstawowej z polskimi dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a później w tamtejszym przedszkolu. Śpiewała i tańczyła w Reprezentacyjnym Dolnośląskim Zespole Pieśni i Tańca. Jest instruktorem rytmiki i rytmikoterapii. Ukończyła szkolenia: Sensoryka w pracy z dziećmi AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci i uczniów o złożonych potrzebach w komunikowaniu się Terapia behawioralna w teorii i w praktyce III modułowe szkolenie bazowe.

Wiktoria Surowiec
Wiktoria Surowiec
nauczyciel terapeuta
Wioleta Dymińska
Wioleta Dymińska
nauczyciel wiodący

Pani Wiola ukończyła studia na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie na kierunku pedagogika przedszkola i edukacja wczesnoszkolna. Swoje doświadczenie zdobywała już podczas studiów pracując w żłobku, a następnie w przedszkolu. Szczególną uwagę zwraca na holistyczny rozwój dziecka. Jest instruktorem rytmiki i rytmikoterapii, terapeutą zajęciowym. Ciocia zawsze przywita uśmiechem, tańcem i dobrą zabawą.

Agnieszka Ściegienna
Agnieszka Ściegienna
nauczyciel terapeuta
Agnieszka Wróbel
Agnieszka Wróbel
Marta Kowalska
Marta Kowalska
pomoc nauczyciela
Izabela Poniewierka
Izabela Poniewierka
nauczyciel języka angielskiego

Nauczyciel języka angielskiego, magister filologii angielskiej, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe Przygotowanie pedagogiczne oraz Wczesne nauczanie języka angielskiego. Pracowała jako lektor języka angielskiego w szkołach językowych. Stałe podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w warsztatach, kursach oraz webinariach – ostatnie z nich to: Sensoryka w pracy z dzieckiem – zabawy na osiem zmysłów, Instruktor Rytmiki, Aktywne słuchanie muzyki metodą Batii Strauss cz. I i II.

Data dodania: 2021-01-01 09:00:00
Data edycji: 2025-11-16 13:06:14
Ilość wyświetleń: 63

Kalendarz

„Pozwól mi zrobić to samemu"

 

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej